Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

ΚΑΣΚΟΛ-ΚΟΛΙΕ

      
        Το φθινόπωρο είναι η αγαπημένη μου εποχή.Τα χρώματα των δέντρων είναι τόσο όμορφα που είναι αδύνατον να διαλέξεις το ωραιότερο.Πόσο μου αρέσουν τα φύλλα που πέφτουν ! πόσο μου αρέσουν τα χρώματά τους.Πόσο μου αρέσει να τα πλέκω και να τα φοράω !!!!!

        Μέσα στις σελίδες του περιοδικού brava βρήκα το σχέδιο για το φύλλο της βελανιδιάς,οπότε η επόμενη δουλειά μου ήταν να βρω το χρώμα του μαλλιού. Ξεκίνησα να φτιάξω τα μοτίφ με  βελονάκι Νο7.Έφτιαξα ένα λεπτό κασκόλ (7 αλυσίδες βάση -5 ποδαράκια) και έραψα από 4 φύλλα σε κάθε πλευρά. Χρησιμοποίησα μια κούκλα μαλλί των 100 γρ.

     Έτοιμο το κασκολάκι μου !

      Καλό και δημιουργικό χειμώνα σε όλους !!!!!!! 

2 σχόλια:

  1. Καλη σου μερα Ευτερπη!!!! Τα εργοχειρα σου ειναι πανεμορφα!!!!
    Απο τα κεντηματα σου εχεις καποια πατρον και νουμερα χρωματων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ φθινοπωρινό και ξεχωριστό σχέδιο,Πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή