Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΕΣ




       Πόσες φορές μας έχουν μείνει κομμάτια από καμβά που περίσσεψαν από τα κεντήματα μας ή από λάθος υπολογισμό του καμβά που κάναμε ? Θυμάμαι να έχω στο συρτάρι μου ένα σωρό κομματάκια καμβά που θεωρούσα ότι είναι άχρηστα,δεν ήξερα τι να τα κάνω και πάνω που ήταν έτοιμα να "φύγουν",βρέθηκε μπροστά μου η ιδέα : κεντήματα μινιατούρες ! κεντήστε ότι θέλετε και παίξτε με τις τρέσες,τα λασέ,τις δαντέλες,ότι θα έρθει στο νου.Το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει και ο καμβάς θα αξιοποιηθεί κατάλληλα.Δημιουργήστε τις δικές σας μινιατούρες έργα τέχνης.
      

       Τα φύλλα που κέντησα είναι από την πλατεία της πόλης μου.Τα σχεδίασα με μολύβι στον καμβά, βρήκα χρώματα που ταιριάζαν μεταξύ τους, έραψα ένα κορδόνι γύρω-γύρω και έτοιμο το καδράκι μου.
       Μπορείτε να ζωγραφίζετε στον καμβά τα σχέδια που σας αρέσουν με μολύβι.Ακόμα και λάθος να κάνετε θα μπορέσετε εύκολα να το σβήσετε με γόμα.

     Κάντε τα δώρα σε αγαπημένα πρόσωπα ! στολίστε μικρές γωνιές του σπιτιού σας !κρεμάστε τα στους τοίχους σας.Μπορεί να είναι μικρά ,είναι όμως πολύ χαριτωμένα και φτιαγμένα με αγάπη και μεράκι από τα χεράκια σας.

Καλή επιτυχία !!!!!

για τις φίλες του Facebook 

https://www.facebook.com/pages/O-la-lart/491518827546719?ref=hl

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου