Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ

















       Όλα τα κεντήματα και οι δημιουργίες μας, έχουν την δική τους ιστορία. Στα δικά μου κεντήματα καθώς τα δημιουργώ, νομίζω ότι βάζω και τις αναμνήσεις μου μαζί με την ενέργειά μου. 
    Το κέντημα που σας δείχνω όμως δεν έχει την ίδια ιστορία με την δική μου. Μια καλή μου φίλη,ενημέρωσε την παρέα της πως μαζεύει παλιά σχέδια και ότι δέχεται κεντήματα που οι άλλοι δεν θέλουν.Έτσι έφτασε στα χέρια της αυτό το υπέροχο κέντημα,, κεντημένο σε σταυροβελονιά σε λεπτή εταμίνα που πρέπει να είναι κεντημένο πριν 50 χρόνια τουλάχιστον.
- "Τι να το κάνω αυτό ?" ήταν η ερώτηση της !
-Μήπως να το κάνεις ένα μεγάλο μαξιλάρι για τη βεράντα ??? 
-Ναι τέλεια ιδέα,αυτό θα κάνω !! 

Και αυτό θα κάνει,ένα μαξιλάρι πρωτότυπο και μοναδικό. Ένα μαξιλάρι γεμάτο πουλάκια.

Ένα χαρούμενο μαξιλάρι !!!



Καλή επιτυχία !!!



Για τους φίλους του Φ/Β

https://www.facebook.com/pages/O-la-lart/491518827546719?ref=hl







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου