Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

ΜΑΞΙΛΑΡΙ - ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ

     Οι γνώσεις μου στο ράψιμο είναι σε επίπεδο νηπιαγωγείου. Αλλά η έμφυτη περιέργειά μου δε μου αφήνει το περιθώριο να μη δοκιμάσω τις δυνάμεις μου στην τέχνη αυτή. Δυστυχώς δεν έχω την ευκαιρία να παρακολουθήσω κάποιο από τα πολλά μαθήματα κοπτικής-ραπτικής που γίνονται στην πόλη που ζω,οπότε ότι καταφέρνω και φτιάχνω είναι καθαρά θέμα τύχης. Πολύ πρόσφατα απόκτησα μια ραπτομηχανή και άρχισα να ψάχνω εύκολα project με υλικά που έχω, για να μπορέσω να κάνω τις δοκιμές μου.
       Με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζω την πρώτη μου δημιουργία.
Έφτιαξα ένα μαξιλάρι από ένα παλιό πουκάμισο που είχα στη ντουλάπα μου.

 Μέτρησα το φάρδος και το μήκος που χρειάζομαι σύμφωνα με το εσωτερικό του μαξιλαριού που είχα.
 Ζωγράφισα με στυλό τα σημεία που θα το έκοβα.
 Και έτοιμα τα κομμάτια του μαξιλαριού μου.

 Ένωσα τα κομμάτια με καρφίτσες περιμετρικά και ξεκίνησα το γάζωμα.Το γάζωσα και στις τέσσερις πλευρές ξεκούμπωσα τα κουμπιά και πέρασα από κει το εσωτερικό του μαξιλαριού.
 Έτοιμο !!

 Αν το πουκάμισο είναι αντρικό,έχει μεγάλες τσέπες που χωράνε τα πάντα.
     Η θεία μου ,ήταν μοδίστρα και έλεγε ότι το ύφασμα πρέπει να είναι σιδερωμένο πριν ξεκινήσεις το κόψιμο.Το σιδέρωσα και άρχισα να κόβω και να ράβω.Σε μισή ώρα ήταν έτοιμο. 
     Ελπίζω να σας αρέσει.

Καλή επιτυχία !!

Για τις φίλες/ους του Φ/Β


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου