Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

ΚΟΛΙΕ ΑΠΟ ΚΟΧΥΛΙΑ

     Μου αρέσει το κόσμημα και όταν τα υλικά είναι φυσικά (κοχύλια,πέτρες,ξύλα κλπ) μ'ενθουσιάζει ακόμη πιο πολύ.Πέρυσι το καλοκαίρι μετά από την ετήσια βόλτα μου σε μια συγκεκριμένη παραλία της περιοχής μου που έχει τέτοια κοχύλια,μάζεψα αρκετά για να κάνω αυτό το κολιέ.Τα τρύπησα με καρφί ένα-ένα (κατέστρεψα αρκετά).Στην αρχή τα είχα περάσει σε νήμα που δεν κοβόταν με τίποτα (έτσι μου είπαν).Φυσικό ήταν να έρθει η ώρα που τα μάζεψα από το πάτωμα ενός καταστήματος για την ακρίβεια.Τα πέρασα σε σύρμα,ανά 10 κοχύλια έβαλα γυάλινες χάντρες,τα ασφάλισα καλά και από τότε το χαίρομαι.Στη φωτογραφία μου έχω το κολιέ που έφτιαξα πρόσφατα καθώς επίσης και διάφορα δαχτυλίδια που έκανα κατά καιρούς.
     Όλα αυτά βέβαια είναι στο δίσκο με ντεκουπάζ που μου έκανε η καλή μου φίλη Μαίρη, από το www.silversartmoda.blogspot.com

Για τις φίλες του Φ/Β

https://www.facebook.com/pages/O-la-lart/491518827546719?ref=hl 
 




1 σχόλιο:

  1. Γίναν πολύ όμορφα!Τα τρύπησες με καρφί ε?Εμένα πάντα μου σπάνε!Τελοσπάντων!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή