Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015


ΒΡΑΒΕΙΟ !!!




     Να και το βραβείο μου !!!!! η φίλη  http://www.backtohandmade.com/  μου το έστειλε,μαζί με τις ευχές της και τα καλά της λόγια !Αφού την ευχαρίστησα προσωπικά , την ευχαριστώ και δημόσια !

Το λεγόμενο Liebster Award. Ένα εικονικό βραβείο που χρησιμεύει για να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά blogs με λιγότερους από 200-300 followers.

Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής:

1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.
2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger o οποίος σας απένειμε το βραβείο.
3) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.
4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.
Αρχίζουμε λοιπόν!

 1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;
Είχα την ανάγκη να δείξω τις δημιουργίες μου και σε άλλους ανθρώπους,να δεχτώ παρατηρήσεις και σχόλια από ένα ευρύ κοινό και όχι μόνο από δικούς μου φίλους.
 2. Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;
Κάθε νέο ξεκίνημα  !
 3. Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
Όλοι εμείς που ασχολούμαστε με το ίδιο είδος (κέντημα,πλεξιμο κλπ) έχουμε γνώση και άποψη που μπορούμε να μοιραστούμε μεταξύ μας.Πολλές φορές η γνώμη κάποιου φίλου άσχετου με τη δουλειά μας,δε μας αγγίζει,όταν όμως προέρχεται από έναν γνώστη του είδους μας,έχει μεγάλη αξία.Η επικοινωνία μεταξύ μας είναι πλέον απαραίτητη και φυσικά επιθυμητή.
 4. Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Στο μπλογκ μου θα βρείτε κεντήματα,πλεκτά με βελονάκι ή με βελόνες,μπομπονιέρες,σελιδοδείκτες και ό,τι άλλο φτιάχνω κατα καιρούς,αξιοποιόντας τη δημιουργικότητά μου.
 5. Έχετε δημιουργήσει μια  φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Ναι.Και το λέω με μεγάλη μου χαρά ! μετά από παρακολούθηση του μπλογκ της φίλης Ελένης Γαρυφαλλάκη http://kalosagogos.blogspot.gr/ είχα την ευκαιρία να την συναντήσω στην πόλη μου. Παρ'ότι η συνομιλία στο διαδίκτυο είναι απρόσωπη και συνήθως είμαστε επιφυλακτικοί, ο κυβερνοχώρος μου έκανε το δώρο της γνωριμίας μου με την Ελένη.
  6. Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δυο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;

Θα ήθελα να με διαβάζουν όλο και περισσότεροι φίλοι/φίλες και να μου στέλνουν τα σχόλιά τους.Πιστεύω ότι οφείλουμε να συμβάλουμε στην παράδοσή μας,μέσα από τα σχέδια που έχουμε και εύχομαι να εμπνέω τη νέα γενιά να δημιουργεί έργα που θα μείνουν αναλλοίωτα στο χρόνο.
 7. Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Αυτό που αρέσει σε σας περισσότερο.
 8. Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Δε μπορώ να απαντήσω με ένα νούμερο ! άλλες φορές αφιερώνω 2-3 ώρες (συνήθως για να συντάξω σωστά τα κείμενά μου) και άλλες φορές μισή ωρα,ίσα που περνάω τις φωτο μου στο πρόχειρο.
 9.Πώς γεννιούνται τα posts σας;
Όλα μου τα post έχουν την ανάλογη φωτογραφία.Οπότε μόλις βρω το κατάλληλο θέμα,ξεκινάει το κείμενο και δημιουργείται η ανάρτηση.
 10. Ευχές για τον αναγνώστη.
 Εύχομαι οι αναγνώστες να βρίσκουν ενδιαφέρουσες τις προτάσεις μου !

 Θα προτείνω άλλα 10 blogs για το Liebster Award.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου